![](https://svatbykrkonose.cz/wp-content/uploads/2021/05/hory200.png)
Postup při organizaci svateb
Jak probíhají přípravy![](https://svatbykrkonose.cz/wp-content/uploads/2021/10/postup1.jpg)
Seznámení
1. krokNejprve nás čeká seznámení. Na první schůzce společně projdeme a upřesníme si představu Vašeho dne D. Seznámíme Vás s nabídkou našich služeb a společnými silami sestavíme koncept, který Vám bude vyhovovat.
![](https://svatbykrkonose.cz/wp-content/uploads/2021/10/postup2.jpg)
Smlouva
2. krokNa základě poznatků z první schůzky Vám sestavíme smlouvu. Snažíme se tímto krokem ochránit své klienty a zajistit jim maximální servis z naší strany. Jakmile bude smlouva podepsaná, přesuneme se k tvorbě samotné události.
![](https://svatbykrkonose.cz/wp-content/uploads/2021/10/postup3.jpg)
Tvorba eventu
3. krokNadále se zaměříme na každý detail Vaší události. Podrobně probereme všechny nejasnosti a naplánujeme s Vámi krok za krokem celou akci. Zaměříme se na design, společně vybereme vhodné místo, doporučíme námi ověřené dodavatele, vytvoříme harmonogram a doladíme přípravu Vašeho dne D k dokonalosti.
![](https://svatbykrkonose.cz/wp-content/uploads/2021/10/postup4.jpg)
Den D
4. krokV den Vašeho eventu se postaráme o Vás, Vaše hosty, dodavatele a vše, co se k Vaší akci pojí. Budeme zde pro Vás na tak dlouho, jak budete potřebovat a jsme schopné dovést Vaši akci k úspěšnému zakončení.
![](https://svatbykrkonose.cz/wp-content/uploads/2021/10/postup5.jpg)
Zhodnocení
5. krokBudeme rády za jakoukoliv zpětnou vazbu a věříme, že v budoucnu naše služby využijete při dalších eventech.